Política de Devolucions - MASGAMES

Política de Devolucions - MASGAMES

En MASGAMES, ens esforcem per brindar una descripció precisa dels nostres productes, recolzada per nombroses fotografies, croquis i informació addicional, amb l'objectiu de garantir l'èxit de cada compra. No obstant això, comprenem que a vegades les expectatives poden no complir-se. Si en rebre la seva comanda no queda satisfet o el producte no compleix amb les seves expectatives, pot procedir a una devolució sempre que transcorrin menys de 14 dies naturals des de la data de recepció.

Contacte

El nostre equip d'atenció post-venda és aquí per a ajudar-lo a resoldre qualsevol incidència. Pot posar-se en contacte amb nosaltres a través del següent correu electrònic: info@masgames.com, o també pot telefonar-nos al número +34 935 686 506 o escriure'ns per WhatsApp al +34 650 501 140.

Condicions de Devolució

  • No podrem acceptar devolucions si el producte ha estat muntat.
  • Tant el producte com el seu embalatge han de trobar-se en un estat adequat (si el producte es va lliurar en un palet, ha de retornar-se en les mateixes condicions).
  • No acceptarem devolucions si el producte està incomplet, manipulat, o presenta danys.
  • És important que el producte vingui acompanyat de tots els seus accessoris, instruccions i documentació corresponent.
  • Les devolucions només seran acceptades dins dels 14 dies naturals posteriors a la recepció del producte.
  • Serà necessari presentar la factura de compra per a tramitar la devolució.
  • Les devolucions no apliquen a productes personalitzats, serigrafiats o instal·lats.

Procediment de Devolució

El procés de devolució implica que les despeses de transport corren per compte del client, d'acord amb el que s'estableix en l'Article 44 de la Llei 7/1996, de 15 de gener, d'Ordenació del Comerç Minorista.

Si compleix amb els criteris esmentats, li demanem que ens envïi un email amb la següent informació:

  • Nom amb qui va realitzar el demanat
  • Número de comanda o número de factura
  • Producte que vol retornar
  • Telèfon de contacte
  • Adreça de recollida si és diferent de la qual tenim en la factura
  • Motiu del canvi o devolució

Si us plau, no procedeixi amb la devolució del producte sense haver rebut prèviament una confirmació per part nostra.

Un cop rebem l'article en el nostre magatzem, procedirem a verificar el seu estat. Si es troba en les condicions adequades, realitzarem la devolució de l'import de l'article en un termini màxim de 14 dies. No obstant això, les despeses de transport i gestió no seran reemborsats.

Tingui en compte que durant la temporada de Tió de Nadal i Reis, el període per a sol·licitar una devolució es comptabilitzarà a partir del 6 de gener.

Incidències i Productes Defectuosos

En MASGAMES, comprenem que poden sorgir incidències i productes defectuosos. A continuació, li proporcionem informació sobre com manejar aquestes situacions de manera òptima:

Embalatge en Mal Estat

Si l'embalatge presenta danys visibles com a cops, trencaments o humitat, li recomanem que el notifiqui en l'albarà del transportista. No rebutgi el lliurament, però asseguri's de prendre fotografies dels danys i adjuntar-les a l'albarà. Disposa de 24 hores des de la recepció per a comunicar-nos la incidència. Això ens permetrà agilitzar la reclamació i garantir la seva compensació, ja que el producte està assegurat durant el transport.

Producte Defectuós

Si el producte presenta desperfectes o parts en mal estat, a pesar que l'embalatge exterior estigui intacte, li sol·licitem que ens informi en un termini màxim de 24 hores des de la recepció. És fonamental que ens proporcioni fotografies de les peces danyades. Si el producte requereix muntatge, li demanem que no ho assembli fins que es resolgui la situació.

Peces que Falten o Són Incorrectes

Si descobreix que falten peces o que ha rebut peces incorrectes, pot fer ús de la garantia dins dels 14 dies posteriors a la recepció. En aquest cas, té l'opció de sol·licitar la recollida en botiga de les peces que manca o l'enviament a l'adreça indicada. El primer enviament serà gratuït, però en cas de posteriors enviaments, s'aplicaran despeses d'enviament.

Procediment per a Reportar una Incidència

És important tenir en compte que no s'acceptaran devolucions en els següents casos:

  • El producte o el seu embalatge presenten danys (si el producte es va lliurar en un palet, ha de retornar-se en les mateixes condicions).
  • El producte està incomplet, manipulat o danyat.
  • Falten accessoris, instruccions o una altra documentació.
  • Ha transcorregut el termini de 14 dies naturals per a sol·licitar la devolució.
  • No s'adjunta la factura de compra.

Si compleix amb els requisits, haurà de sol·licitar autorització per a procedir amb la devolució. Si us plau, no enviï el producte de tornada sense haver rebut confirmació per part nostra.

La direcció per a realitzar la devolució és:

C/. Tona, 14. Pol. Ind Montguit
08480 - L'Ametlla del Vallès (Barcelona – Spain)

Un cop rebem l'article en el nostre magatzem, procedirem a verificar el seu estat. Si compleix amb les condicions establertes, s'efectuarà la devolució de l'import de l'article en un termini màxim de 14 dies. Tingui en compte que les despeses de transport i gestió no seran reemborsats.

Si ho desitja, pot utilitzar la plataforma de resolució de disputes de la Unió Europea per a resoldre qualsevol conflicte que pugui sorgir.